شمارش معکوس شاگردان توکلی برای قهرمانی درقاره کهن
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری

 

تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان که پس از اتمام اردوی سطح ارتفاع خود درشهرکرد؛ ازاواخرهفته گذشته به شهر ساحلی چالوس در استان مازندران عزیمت کرده و تمرینات سطح دریای خود را درکنار دریای خزر دنبال می کند به نوعی آخرین مرحله اردوی خارج از تهران خود را قبل از اعزام به مسابقات آسیایی 2015 تایلند در این شهر استارت زده تا با شرایطی مشابه نسبت به آنچه قرار است در شهر ساحلی پوکت تایلند تجربه کند کمپ های تمرینی خارج از پایتختش را تا قبل ازسفر به این کشور خاتمه دهد. ملی پوشان کشورمان مرحله آخر سطح دریا و پرفشار، خود را درشرایطی تحت هدایت حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان تجربه می کنند که در 2 گروه الف و ب آماده حضوردردو رویداد مهم آسیایی ( تایلند) و وجهانی (امریکا)می شوند. شرایط اردویی این تیم در شهرچالوس با کیفیتی مطلوب در حال پیگیری است تا نفرات حاضردر این اردو با رکوردهای مناسب راهی مسابقات پیش رو شوند. برهمین اساس محسن بیرانوند مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان شرایط اردویی وزنه برداران را ایده آل دانسته و وضعیت آب وهوایی شهر چالوس را خوب وقابل قبول ارزیابی می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محسن بیرانوند مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص آمادگی ملی پوشان کشورمان در اردوی چالوس این گونه توضیح می دهد: در حالی از 25 تیرماه اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در شهرچالوس برگزار شده است  که 15 وزنه بردار آخرین مرحله از تمرینات  خارج از پایتخت خود را قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تایلند در سطح دریا سپری می کنند. تمرینات وزنه برداران با صلاحدید حسین توکلی سرمربی تیم ملی پرفشار دنبال می شود. ملی پوشان هم طبق برنامه ریزی، هرروز سه نوبت تمرین دارند واین روند تا 14 مرداد آخرین روز اردوی 21 روزه چالوس ادامه دارد.آخرین تمرینات نیز قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درتایلند، اوایل شهریور در کمپ تیم های ملی  و درسالن بازسازی شده فدراسیون وزنه برداری پیگیری می شود تا تیم (ب) وزنه برداری کشورمان با آمادگی کامل و بی دغدغه برای اقتدار دوباره در قاره کهن  عازم این رقابت ها شود.

بیرانوند درخصوص شرایط اقلیمی و آب وهوایی چند روز اخیر شهر چالوس  تاکید دارد: این روزها به برکت باران های پی درپی که در شهرهای شمالی خصوصا چالوس داشتیم ؛ خدا را شکر هوای بسیار خوبی را دراین شهر تجربه کردیم. باران بصورت یکنواخت بارید وهوا خنک ترازهمیشه شده است  و این اتفاق ایده ال  باعث شده تمرینات بچه های ملی پوش بهتر و باکیفیت تر از همیشه اینجا دنبال شود. خوشبختانه در حوالی منطقه تمرینی تیم ملی وزنه برداری هیچ معضل یا مشکل خاصی در چند روز اخیر رخ نداده و خیال  خانواده وزنه برداران ومردم عزیز از بابت سلامت و بی دغدغه برگزار شدن اردو در شرایط نامساعد جوی که برای شهرهای ساحلی شمال کشور درهفته جاری رخ داد کاملا آسوده باشد.

مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص میزبانی هیات وزنه برداری چالوس  می گوید: شرایط تمرینی مناسبی را در اردوی چالوس داریم و آقای شیخ الاسلامی رییس هیات  وزنه برداری چالوس برای برگزاری هر چه بهتر این اردو سنگ تمام گذاشته اند وزحمات زیادی کشیدند تا تیم ملی هیچ کمبودی نداشته باشد وبه بهترین شکل تمرینات ادامه پیدا کند.

بیرانوند در خصوص آسیب دیدگی نفرات حاضر در اردو تاکید  می کند: آسیب دیدگی و مصدومیت جزو جدا نشدنی رشته سنگین وزنه برداری است وملی پوشان نیز از این امر مستثنی نیستند ولی هم اکنون هیچ کدام از وزنه برداران  با مصدومیت سنگینی روبرو نشده اند. ضمن اینکه مصدومیت  جزیی کشاله ران  بهدادسلیمی نیز برطرف شده است و قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان و المپیک کشورمان درشرایط خوبی تمرین می کند.

بیرانوند در خصوص برخی انتقادات که مدتی است  خیلی کورکورانه ، بی منطق و کاملا غیر حرفه ای  نشر داده شده خاطرنشان می کند: برای رسیدن به جایگاه عالی در وزنه برداری دنیا مشکلی با نقد منصفانه نداریم چون منتقد کارش نقد است. مانیزباید کار مختص به خود را انجام دهیم و خیلی خودرا درگیر حواشی نکنیم . رقابت های مهم آسیایی و جهانی برای کادرفنی ، فدراسیون وزنه برداری و مجموعه ورزش کشوردر سال 2015 خیلی اهمیت دارد .بنابراین معتقدم تمام تیم به خصوص مربیان تیم ملی  که خود ما هستیم باید به دور از حاشیه  وظایف فنی  و اعتقادی خود را دنبال کنند. باید زمان کافی به کادر فنی وحسین توکلی داده شود تا نتیجه لازم  را کسب کنیم وبعدازآن  اگر مشکلی وجود داشت تردید نکنید همه ما پاسخگوی نقد های سازنده ومنصفانه خواهیم بود.الان وقت وقت کار و تلاش است برای رسیدن به اهداف بزرگی که تیم جدید مدیریتی و فنی  فدراسیون وزنه برداری انصافا برای دستیابی به آن شبانه روزی تلاش می کنند. اینکه کنار گود بنشینیم و هرطوری دلمان خواست از فدراسیون و کادرفنی که تازه دو ماه است رسما کار خود را استارت زده بدون درنظر گرفتن تلاش های شبانه روزی که برای بازگشت وزنه برداری به روزهای اوج خود انجام می دهند زحمات را بی منطق و کورکورانه نقد کنیم نه انصاف است و نه کاری است خداپسندانه. این گونه نقدها مطمعنا بجز تخریب هدفی را دنبال نمی کنند، اما من معتقدم اگر نقد منطقی  باشد و با هدف پیشرفت وزنه برداری طرح شود حتما در فدراسیون کنونی مورد قبول و اجراست. بنابراین اگر الان کادرفنی خیلی نمی توانند پاسخگوی دوستان محترم و فعال رسانه ای باشند دلیلش فقط و فقط  ترافیک کاری است که تیم ملی دارد و نیز آرامشی که برای رسیدن ملی پوشان وزنه برداری به قله های افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو نیاز است. مطمعنا در زمان خودش با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری درخدمت رسانه های زحمتکش و پرتلاش ورزش کشورو نیز پاسخگوی نقدهای منصفانه ای که با هدف تخریب فضای آرام کنونی وزنه برداری طراحی نشده باشد خواهیم بود.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد